» Zwrot i Reklamacje

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Kontakt

  • PetSanus Małgorzata Piszczek
    ul.Mrągowska 14
    85-689 Bydgszcz

    bank: ING BANK ŚLĄSKI S.A.
    nr rach: 63 1050 1139 1000 0092 0283 9339


    NIP: 9531030837
  • E-mail:biuro@petsanus.pl
  • Telefon+48 509 583 783
  • Godziny działania sklepuZamówienie telefoniczne: poniedziałek -piątek od 8.00 - 16.00

Zwrot i Reklamacje



Zwroty i Reklamacje w sklepie PetSanus


Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klienci dokonujący zakupu na odległość mają prawo w ciągu 14 dni do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 14 dni liczony jest od dnia otrzymania przez Państwa przesyłki.


Instrukcja krok po kroku. Jak dokonać zwrotu?

  1. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy drogą mailową - biuro@petsanus.pl
  2. Dokładnie wypełnij formularz zwrotu.-Formularz do pobrania
  3. Spakuj produkt wraz z formularzem zwrotu.
  4. Nadaj przesyłkę kurierem na nasz adres.


Informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt musi posiadać oryginalne opakowanie. W przypadku wysyłki zwracanego towaru prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki przed uszkodzeniem w transporcie. Osoba korzystająca z prawa odstąpienia od umowy ponosi koszty odesłania produktu.

Chciałbyś uzyskać więcej informacji?

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod numerem telefonu +48 509 583 783 lub drogą mailową biuro@petsanus.pl



Reklamacje


Drogi Kliencie,

zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne towaru. Jeśli zakupiony w naszym sklepie internetowym towar ma wady, masz prawo złożyć reklamację.


Instrukcja krok po kroku. Jak złożyć reklamację?

  1. Poinformuj nas o chęci złożenia reklamacji drogą mailową (biuro@petsanus.pl )
  2. Dokładnie wypełnij formularz reklamacyjny. Formularz do pobrania
  3. Spakuj reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym.
  4. Nasz kurier w dogodnych dla Ciebie godzinach odbierze paczkę.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego oraz reklamowanego produktu.
 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl